Kreatywne podejście do SEO

Kreatywność

Robiąc SEO czy też pozycjonując (jak kto woli) strony internetowe swoich klientów bądź swoje własne każdy specjalista SEO staje przed wyborem.

Jaką drogą iść.

Do wyboru jest oczywiście wiele ścieżek. Najpopularniejsze z nich to:

  1. WhiteHat
  2. BlackHat

Każdy kto pracuje odrobinę dłużej w SEO powie jeszcze, że jest coś takiego jak GreyHatSEO… a ja Wam powiem, że to wszystko gówno prawda ; )

Przynajmniej w obliczu wytycznych Google.

Otóż pozyskiwanie linka jest złe. Koniec.

Robiąc więc SEO i pozyskując linki łamiesz wytyczne a więc narażasz się każdego dnia na to, że dostaniesz karę. Proste? Banalne!

Takie właśnie jest SEO. To igranie nieustanne igranie z wyszukiwarką Google i jej algorytmem a także bawienie się w kotka i myszkę z pracownikami Search Quality Team’u.

Bo to oni nadają kary ręczne. Algorytm może Cię dopaść w każdej chwili i to bezszelestnie. Jeśli wpadniesz w jego sidła to jedynym dla Ciebie ratunkiem jest wiedza o tym co było robione, kiedy i gdzie. Dlatego warto sobie notować wszystkie rzeczy. Warto też mieć na względzie aby w miarę łatwo móc cofnąć wszystkie dodane linki.

Dlatego ciągle trzeba być kreatywną osobą aby działać w obszarze SEO i nie dać się złapać. Ani algorytmowi wyszukiwarki Google ani pracownikom SQT.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.