Audyt SEO sklepu internetowego


Ponad 500 zmian w algorytmie Google każdego roku!

Dlaczego warto wykonać audyt SEO sklepu internetowego? Każdego roku najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa Google, aktualizuje swój algorytm ponad 500 razy! Jest to powód dla, którego stale należy dbać o relewantność sklepu internetowego z najnowszymi wytycznymi wyszukiwarek. Pominięcie istotnych elementów optymalizacyjnych pozbawi Twój e-commerce pozycji budowanej od wielu lat! W przypadku nowych sklepów brak optymalizacji wyraźnie zwiększy koszty prac SEO i wydłuży czas oczekiwania na efekt – w skrajnych przypadkach całkowicie uniemożliwi uzyskanie dobrych i wysokich pozycji.

Audyt SEO
Audyt SEO dla E-commerce

Czym jest audyt SEO sklepu internetowego?

Audyt SEO dedykowany sklepom internetowym to dokument zawierający kluczowe i istotne elementy optymalizacji kodu źródłowego, warstwy graficznej, warstwy tekstowej, struktury i konstrukcji sklepu jak i mechanizmów wspierających indeksację produktów, wydajności czy eliminację duplikatów. Dokument powstały na bazie wielopoziomowej analizy, której wynikiem są jasne i wyraźne rekomendacje dotyczące optymalizacji i modyfikacji elementów wpływających na widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce Google jest pierwszym i niezbędnym krokiem do sukcesu w organicznych wynikach wyszukiwania a co za tym idzie do zwiększenia wartościowego ruchu w Twoim sklepie.

Bartosz Koplin - SEO Manager
Bartosz Koplin – SEO Manager

Od 2006 roku zajmuje się profesjonalną optymalizacją systemów e-commerce pod kątem SEO. Nadzorowałem projekty dla takich sklepów internetowych jak: Vistula, Wólczanka, iSpot, BigStar, Wkruk, RTV Euro AGD, Mixelectronics, Zadowolenie, Tołpa, Mango, Castorama, Auchan, Wittchen, Dekoral, Meblik, Cobi, Perfumeria, Leroy Merlin czy Piotr i Paweł.

Zamów Audyt SEO

+48 607 954 826

[email protected]